utorok, 7. januára 2014

....something nice for my home / ....niečo pekné pre môj domov

...yesterday our christmas tree gone and christmas decorations are hidden and I looked on my apartment, it was something strange.....I think the Christmas time was a long period for me and I need a change in my home..... I decided to change my decorations for winter decorations.....so here we go....


...včera som už odstrojila stromček a dekorácie poschovávala a pozerám na svoj byt a hovorím si, aký je zrazu iný...sa mi zdalo, ze Vianoce boli dlho a treba niečo doma zmeniť, tak som sa rozhodla, že budú u mňa prevládať zimné dekorácie, tak ide sa na to...:)








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Amazing scandinavian elegance in great interior

...ako po ine dni, tak aj dnes sa nebudete vediet odtrhnut od fotografii svedskeho interieru, ktory som si pre Vas pripravila... ...je ...