štvrtok, 6. marca 2014

Čarovný porcelán / Magical ceramics



V poslednom čase som prepadla vášni k porcelánu. Vybrala som pre mňa zaujímavé a krásne kúsky a veru musím povedať, že nejeden kúsok by som mala rada doma...
A vy ste na tom s porcelánom ako?
Krásny deň prajem priatelia!
Vaša Lucia Albertine


*

Lately I fallen in love in ceramics. Today I have chosen very interesting and beautiful pieces for me nad I can say that I would like to have at home all these nice products....
And you? Do you like the ceramics?
Have a lovely day friends!
Your Lucia Albertine








Images via Pinterest, H&M, Kaj Franck, vtwonen

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Amazing scandinavian elegance in great interior

...ako po ine dni, tak aj dnes sa nebudete vediet odtrhnut od fotografii svedskeho interieru, ktory som si pre Vas pripravila... ...je ...