streda, 4. mája 2016

Cute and fresh atmosphere in scandinavian interior

Images via Lundin


....ked som videla fotografie z tohto bytu, tak som musela povedat jedine WOW...
...tento uzasny interier mi zaimponoval sviezou atmosferou, sedymi stenami, mojim oblubenym nocnym stolikom :)...obrazmi a postermi...takto by som pokracovala este dost dlho, pretoze skandinavsky design je jedinecny a kazdy jeden kusok v tomto byte je uchvatny, takze Vam odporucam si popozerat fotografie uvedene nizsie....su fakt inspirujuce :)

*

....when I saw the images below I said only...WOW..:) 
...I love this scandinavian interior for many reason as perfect and fresh atmosphere, my favourite bedside table :)...the posters and pictures....I know scandinavian design and interior styling are stunning so take your time and watch the pictures below....are really inspiring...:)
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Amazing scandinavian elegance in great interior

...ako po ine dni, tak aj dnes sa nebudete vediet odtrhnut od fotografii svedskeho interieru, ktory som si pre Vas pripravila... ...je ...