pondelok, 8. decembra 2014

Uzasna sobota / Amazing Saturday


Sobotu sme mali trosku sportovu, no ale nie je nic lepsie ako spolu travit cas. Zabavne to je a deti maju z toho uzasny zazitok. Uz potom ale horsie je, ze nechcu ist dole z ladu :)

*

Saturday was very amazing day and field day. I love to be together all the day as a family and do some sport or trip together. It is so fan and skating was fantastic idea!



Images via TT

2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Tyzden pred tymto dnom som stala na korculiach po 15 rokoch a tu som si myslela, ze mi to pojde lahsie, ale kdeze:) skoro som bola 2x na lade, ....nuz co, velka korculiarka nebudem, ale s detmi mi to hadam staci :)

      Odstrániť

Cute scandinavian beauty in attic apartment

....neskutocna krasa....po vzhliadnuti tohto podkrovneho priestoru mi zostali usta otvorene :)...no komu aj nie....skandinavska cistota a...